نقد و بررسی فیلمی با بازی لعیا زنگنه در پردیس سینمایی چارسو

نقد و بررسی  فیلمی با بازی لعیا زنگنه در پردیس سینمایی چارسو
نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند" به کارگردانی امیر اطهر سهیلی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی  "زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند" به  نویسندگی حسام سامری زاده و  امیر اطهر سهیلی ،کارگردانی امیر اطهر سهیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریف‌الدین  و با هنرمندی لعیا زنگنه  در گروه سینمایی  هنر و تجربه در حال اکران است 

و  نشست نقد و بررسی این فیلم روز یک شنبه 3 تیر ماه در پردیس سینمایی چارسو با حضور سازندگان اثر و محمد تقی فهیم منتقد سینما برگزار می‌شود. 
از ساعت 16 فیلم به نمایش در می‌آید و نشست نقد و بررسی  پس از پایان نمایش فیلم از حدود ساعت 18 اغاز خواهد شد.  
حضور در این مراسم برای علاقمندان آزاد است

در خلاصه داستان فیلم سینمایی  "زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند"  امده است: هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود. 
اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود "زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند" آغاز می‌ شود


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280