اکران آنلاین فیلم "بچه های دشت" از 13 تیر در گروه هنرو تجربه

اکران آنلاین فیلم
فیلم سینمایی "بچه های دشت" به کارگردانی اسماعیل مسعودی و تهیه کنندگی عباس مسعودی(برادران اقلیدی) از 13 تیر در گروه سینمایی هنرو تجربه و از طریق سایت هاشور بصورت آنلاین اکران می شود .

 به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه ،فیلم سینمایی "بچه های دشت" به کارگردانی اسماعیل مسعودی و تهیه کنندگی عباس مسعودی(برادران اقلیدی)  با حضور بازیگرانی همچون متین آراسته، بابک زرنویس زاده،شمس الآفاق شفیعی،پریسا درافشان ساخته شده است.
 در خلاصه داستان این فیلم امده است : پسربچه ای که به واسطه انتقالی پدر معلمش به روستا قصد دارد باخرابکاری و اقدامات هنجارشکن داخل روستا و مدرسه، پدر و خانواده را تحت فشار قرار دهد که به شهر برگردند اما دراین مسیر اتفاقاتی می افتد که مانع از اهداف او می شود و درپایان متنبه می شود که به پا به پای پدرش به تلاش و فعالیت ادامه دهد و راه درست را پیشه بگیرد.
در این فیلم سعی شده با رویکردی متفاوت در قالب ژانر کودک، به چالش های مهاجرت از روستا به شهر و بالعکس پرداخته شود و با لحنی کنایی علاوه بر پرداختن به خرده فرهنگ ها که ریشه در سنت های اصیل دارد چالش ها و تفاوت های دیدگاهی نسل نو و گذشته را مورد بررسی قرار دهد.
مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه این فیلم روز دوشنبه 11 تیردر پردیس سینمایی گلستان شیراز با حضور سازندگان اثر ،هنرمندان سینما و تاتر ،مدیران و شخصیتهای فرهنگی برگزار می شود و اکران آنلاین این فیلم از روز چهارشنبه 13 تیر  از طریق سایت هاشور آغاز می شود . 
فیلم "بچه های دشت" در  پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد برگزیده و حائز دریافت دیپلم افتخار فیلم شده است.

 


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280