آزادی زندانی غیر عمد با اکران مستند ایساتیس

آزادی زندانی غیر عمد با اکران مستند ایساتیس
مستند 《ایساتیس》به کارگردانی علیرضا دهقان یکشنبه ۱۰ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تک یزد و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اکران شد و با کمک اهالی فرهنگ ، خیرین و هنردوستان مبلغ ۳۰ میلیون تومان عواید این فیلم به آزادی یک مادر در بند اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه ، مستند 《ایساتیس》به کارگردانی علیرضا دهقان یکشنبه ۱۰ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تک یزد و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اکران شد و با کمک اهالی فرهنگ ، خیرین و هنردوستان مبلغ ۳۰ میلیون تومان عواید این فیلم به آزادی یک مادر در بند اختصاص یافت.

علیرضا دهقان کارگردان این اثر با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد در این باره گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم در ایستگاه اول با اکران این فیلم قدمی در راه آزادی زندانیان غیر عمد برداریم و امیدواریم بتوانیم این کار را در استان‌های دیگر هم انجام دهیم.

گفتنی است《ایساتیس》مستندی است شاعرانه از یزد که در مدت زمان ۷۵ دقیقه به تصویرگری از میراث ملموس و ناملموس این استان می‌پردازد که تاکنون در ۲۵ جشنواره ملی و بین‌المللی برگزیده شده و از دی ماه سال گذشته تاکنون در سینماهای کشور به عنوان پر مخاطب‌ترین فیلم مستند سینمای ایران در حال اکران است.


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280