آغاز اکران آنلاین فیلم«پر سفید» درهنر و تجربه و سایت هاشور

آغاز اکران آنلاین فیلم«پر سفید» درهنر و تجربه و سایت هاشور
اکران آنلاین فیلم سینمایی «پر سفید » به کارگردانی بهزاد بروجنی در هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم سینمایی «پر سفید» داستان همایون مرد پنجاه ساله‌ای است که ازدواج نکرده و از پدر پیرش مراقبت می‌کند. همایون با دوست صمیمی‌اش کامبیز معامله‌ای انجام می‌دهد که این معامله اتفاقاتی را در روند زندگی او و پدرش ایجاد می‌کند.حسن پورشیرازی، رضا ناجی و کامران تفتی از جمله بازیگران فیلم «پر سفید» هستند.

 اکران آنلاین فیلم سینمایی «پر سفید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهزاد بروجنی از گروه سینمایی هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور آغاز شده است و بر اساس تصمیم سازندگان اثر تمامی درآمد و عواید حاصل از بلیت فروشی و تماشای این فیلم به بیماران سرطانی اختصاص پیدا خواهد کرد.
 
 علاقمندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به سایت هاشور به آدرس https://hashure.com/ مراجعه کنند.


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280