مشق امشب

 مشق امشب
فیلم مستند «مشق امشب» به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت‌اللهی ساخته شده است .فیلم مشق امشب برای اولین اسکار سینمای مستند جهان ( ایدفا) رونمایی شد. ایدفا همه ساله قبل از جشنواره حقیقت برگزار میشود این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان نجاتی، مهران نعمت‌اللهی و محصول سال 1399 است. خلاصه فیلم: مشق امشب لایه‌های پنها ن مسائل آموزشی و پرورشی کودکان ایران را به تصویر می‌کشد که از نگاه جامعه به دور مانده است.

 مستند اجتماعی «مشق امشب» به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت‌اللهی از روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه در سینماهای هنر و تجربه اکران شده است .

«مشق امشب» در تهران اکران خود را در سینماهای نارسیس، چارسو، فرهنگ، ملت، کورش، موزه سینما در دو سانس 16 و 18 آغاز می کند و در شهرهای دیگر در مشهد، اصفهان، سنندج، آبادان، نیشابور، ساری، کرمانشاه، کرمان، شیراز، تبریز و گرگان در همین سانس ها روی پرده می رود.

این فیلم که حضورهای جهانی موفقی داشته است، با نگاهی به فیلم «مشق شب» عباس کیارستمی لایه‌های پنهانی از نظام آموزشی امروز را که از دید جامعه پنهان مانده است، به تصویر می‌کشد.

عوامل «مشق امشب» عبارتند از؛ طراح و کارگردان: اشکان نجاتی و مهران نعمت‌اللهی، مدیر فیلمبرداری: حامد فرشته‌حکمت، صدابردار: فرید پیرایش، صداگذار: سیدرضا گدازگر، تدوین: وحید گلستان، دستیار تدوین: مطهره روحینیا، طراح تیتراژ: کورش پارسانژاد، دستیار اجرایی تیتراژ: محمد مهرانفر، برنامه ریز: مرجان پروین‌حسینی، منشی صحنه: مهسا معارف‌خواه، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، ساخت تیزر: ماهک منصوریان، مدیر تولید: منصور غلامی، عکاس: غلامرضا بهرامی، الناز افتخاری و زهره لطفی، طراح سایت: ایمان نعمت‌اللهی، مترجم: صنم کلانتری، زیرنویس: پوریا صدر، مدیر تدارکات: حسین کریمی، طراح پوستر: سیدجعفر ذهنی، طراح لوگو: سعید سلیمی، تهیه‌کننده: اشکان نجاتی و مهران نعمت‌اللهی، عرضه و پخش بین‌الملل: محمد اطبایی و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.


ویدیو ها


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280