فیلم مستند داستانی «قرار روز شانزدهم»

 فیلم مستند داستانی «قرار روز شانزدهم»
فیلم مستند داستانی «قرار روز شانزدهم» به کارگردانی سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی ساخته شده است.

فیلم «قرار روز شانزدهم» روایتی از حضور شهادت‌طلبانه یکی از مدافعان حرم و شاگردان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نام «محمدحسین محمدخانی» معروف به عمار است.

شهید محمدخانی در حالی که فقط ۳۰ سال سن داشت، ۱۶ آبان ۱۳۹۴در حلب سوریه به شهادت رسید و سردار قاسم سلیمانی درباره شهید محمدخانی اعلام کرد که او واقعاً عمار بود.

عوامل این فیلم عبارتند از؛ کارگردان: سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی. پژوهشگر: سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی. تصویربرداران: محمدرضا نوری، محمد رحیمی، امیرعباس مجذوبی. صدابردار: یحیی رضایی. صداگذار: محمدحسین ابراهیمی. تدوینگر: سیداحسان نیکبخت. نویسنده گفتار متن: علیرضا آل ایمین. گوینده متن: نرگس رحمانی و تهیه‌کننده: مرتضی شعبانی.


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280