در مراسم نمایش فیلم کاپیتان من در دانشکدگان مدیریت مطرح شد:

ضرورت ترویج علوم شناختی در جامعه متخصصان مدیریت

ضرورت ترویج علوم شناختی در جامعه متخصصان مدیریت
فیلم مستند «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان پور و تهیه کنندگی بهرام رادان روز یکشنبه 28 آبان به مناسبت هفته علم با حضور کارگردان و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، انجمن ترویج علم ایران، گروه مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار دانشکده مدیریت کسب و کار در سالن الغدیر دانشکدگان مدیریت به نمایش در آمد

 به  گزارش روابط عمومی  گروه سینمایی هنرو تجربه پس از اکران، نشستی  برای بررسی این فیلم با حضور کارگردان و دکتر مسعود نصرت آبادی و دکتر منصور شیرزاد برگزار شد.

 دکتر داتیس خواجه‌ئیان به نمایندگی از دانشکدگان مدیریت به حضار خیر مقدم گفت و پس از مقدمه‌ای درباره اهمیت ورود رشته مدیریت به حوزه فناوری‌های شناختی و ذکر حضور سال گذشته آقای صفاریان‌پور در همین سالن با موضوع پادکست، ابراز امیدواری کرد که این نشست‌های «همایه» در سال آینده نیز به مناسبت تولید محصولات جدید رسانه‌ای در حوزه فناوری‌های شناختی ادامه یابند.
توجه به ضرورت ترویج علوم شناختی در جامعه متخصصان مدیریت، به عنوان هدف اصلی برگزاری این رویداد قرار گرفته بود که توسط دبیر برگزاری رویداد، پویا پاک‌نژاد (دانشجوی دکتری مدیریت رسانه) در پنل گفتگو بیان شد. پس از آن دکتر منصور شیرزاد به عنوان دانش‌آموخته دکتری رفتار سازمانی دانشگاه تهران درباره تجربه‌های پژوهشی و اجرایی میان رشته‌ای خودشان در مدیریت و علوم شناختی ارایه‌ای داشتند. همینطور جناب آقای دکتر نصرت‌آبادی به عنوان پژوهشگر مدرس علوم اعصاب کاربردی پیرامون فرصت‌هایی که دانش مغز در اختیار مدیران سازمان‌ها قرار می‌دهد، صحبت کردند


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280