در مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه مستند "سلاطین گل کوچیک" مطرح شد:

کوچه‌ها دیگر محل بازی نیست

کوچه‌ها دیگر محل بازی نیست
مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند "سلاطین گل کوچیک" به کارگردانی امیر زوینی و تهیه‌کنندگی بهتاش صناعی‌ها شب گذشته دوشنبه ۹ بهمن با حضور سازندگان اثر، ورزشکاران و هنرمندان توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه، امیر زوینی کارگردان فیلم "سلاطین گل کوچیک" با تشکر از فضایی که گروه سینمایی هنر و تجربه فراهم کرده است گفت: مدت‌ها منتظر این فرصت بودم تا فیلم که از نظر من یک مستند داستانی است اکران شود. 

وی با تشکر از عوامل فیلم و کسانی که کمک کردند تا این فیلم ساخته شود ادامه داد: بازی گل کوچیک و فوتبال گل کوچیک یکی از تفریحات معمول در دهه هفتاد بود و به نوعی به شناسنامه ما گره زده شده بود هر چند دیگر  نه کوچه‌ها فضای بازی دارند و نه سرگرمی‌ها مانند گذشته است. 

زوینی افزود: رفتار و حرکت‌ها در این ورزش است که هر فردی نمی‌تواند انجام بدهد و حتی افراد زیادی بودند که  به واسطه گل کوچیک برای خود اسم و رسمی را بدست آورده بودند.

فیلم مستند "سلاطین کل کوچیک" به کارگردانی امیر وزینی و تهیه‌کنندگی بهتاش صناعی‌ها  از امروز دهم بهمن در پلتفرم نماوا بصورت آنلاین آغاز می‌شود.


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280